Ako nakresliť nádherného motýľa?
10.03.2023
Chceli by ste si nakresliť motýľa, no neviete, kde začať? Dnes vás prevedieme všetkými krokmi. Je to...
Menu
Farby a médiá
Plátna a papiere
Kreatívne potreby
Značky
Čo mám robiť ak dostanem poškodený tovar?
Nakupujúci je povinný si obal skontrolovať ešte pre prevzatím. Ak je poškodený, vráťte ho kuriérovi, prípadne spíšte škodový protokol a následne nás kontaktujte. Ak obal poškodený nebol, no pri vybalení ste zistili že tovar je predsa len poškodený, kontaktujte nás mailom. Stručne v ňom popíšte čo sa stalo a tovar Vám následne vymeníme.
Ak chcem vrátiť tovar ako mám postupovať a za akých podmienok to môžem urobiť?
Kupujúci má možnosť bez uvedenia dôvodu vrátiť zakúpený tovar do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru. Vrátenie tovaru musí byť uskutočnené písomnou formou, a to prostredníctvom formulára pre spracovanie vráteného tovaru. Tovar je potrebné odoslať na adresu predávajúceho v lehote do 100 dní od zakúpenia na náklady a zodpovednosť kupujúceho. Prepravné náklady na vrátenie produktu znáša kupujúci.
Ak mi príde iný tovar ako som si objednal?
Skontaktujte nás e-mailom na reklamacie@artmie.com, a to s číslom produktu objednaného tovaru, resp. aj s číslom faktúry. Opíšte nám i v krátkosti produkt, teda názov, militráž, gramáž, rozmer a číslo produktu. Následne Vám tovar vymeníme.
Chcem vymeniť tovar ako mám postupovať?
V takomto prípade je potrebné aby ste nás kontaktovali emailom na reklamacie@artmie.com alebo prostredníctvom kontaktného formulára na stránke. Následne Vás do max. 48 hodín bude pracovník Centra služieb zákazníkom kontaktovať, aby Vám vysvetlil ďalší postup pri vrátení. Prepravné náklady pri výmene produktu na adresu predávajúceho znáša kupujúci vrátane odoslania nového tovaru.
V prípade vrátenia, či výmeny tovaru, prosím, posielajte zásielky na adresu ARTMIE, spol. s r. o., Strojárska 4268, 069 01 Snina.
Ak sa mi nebude páčiť tovar vrátite mi peniaze?
Ak sa Vám tovar po doručení nebude páčiť môžete nám ho do lehoty 100 dní od doručenia zásielky vrátiť. Tovar však nesmie byť poškodený. Po doručení tovaru Vám bude platba následne vrátená. Poštovné však podľa platného zákona nepreplácame.
Ak chcem vymeniť umelecké potreby, platím aj nejaké poštovné?
Pri výmene tovaru poštovné náklady pri vyzdvihnutí tovaru kuriérom, ako i poštovné pri odoslaní nového tovaru platí kupujúci.
29.05.2023
Dnes sa s vami podelíme o úžasný zážitok z nášho Plaster Art workshopu, kde sme všetci “umelci” - začiatočníci...
09.05.2023
Akrylové farby predstavujú modernú a flexibilnú alternatívu k tradičným olejovým farbám. S ich vodou...
18.03.2023
Si umelec, tvorivá duša alebo ilustrátor a hľadáš všestranný a výborný nástroj na vyjadrenie svojich...
10.03.2023
Chceli by ste si nakresliť motýľa, no neviete, kde začať? Dnes vás prevedieme všetkými krokmi. Je to...
Vytvorené systémom www.webareal.sk