Tma za oknom? Týchto 7 aktivít vám spestrí dlhé večery
04.12.2024
Tma za oknom je tu a prirodzene trávime viac času vo vnútri. Okrem návratu k čítaniu, či stolovým hrám...
Menu
Novinky a trendy
Farby a médiá
Plátna a papiere
Kreatívne potreby
Značky
Čo mám robiť ak dostanem poškodený tovar?
Nakupujúci je povinný si obal skontrolovať ešte pred prevzatím. Ak je poškodený, vráťte ho kuriérovi, prípadne spíšte škodový protokol a následne nás kontaktujte. Ak obal poškodený nebol, no pri vybalení ste zistili, že tovar je predsa len poškodený, kontaktujte nás e-mailom. Stručne v ňom popíšte, čo sa stalo a tovar Vám následne vymeníme.
Ak chcem vrátiť tovar ako mám postupovať a za akých podmienok tak môžem urobiť?
Kupujúci má možnosť bez uvedenia dôvodu vrátiť zakúpený tovar do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru. Vrátenie tovaru musí byť uskutočnené písomnou formou, a to prostredníctvom formulára pre spracovanie vráteného tovaru. Tovar je potrebné odoslať na adresu predávajúceho v lehote do 100 dní od zakúpenia na náklady a zodpovednosť kupujúceho. Prepravné náklady na vrátenie produktu znáša kupujúci.
Ak mi príde iný tovar ako som si objednal?
Kontaktujte nás e-mailom na reklamacie@artmie.com, a to s číslom produktu objednaného tovaru, resp. aj s číslom faktúry. Opíšte nám v krátkosti produkt, teda názov, objem, hmotnosť, rozmer a číslo produktu. Následne Vám tovar vymeníme.
Chcem vymeniť tovar ako mám postupovať?
V takomto prípade je potrebné, aby ste nás kontaktovali emailom na reklamacie@artmie.com alebo prostredníctvom kontaktného formulára na stránke. Následne Vás do max. 48 hodín bude pracovník Centra služieb zákazníkom kontaktovať, aby Vám vysvetlil ďalší postup pri vrátení. Prepravné náklady pri výmene produktu na adresu predávajúceho znáša kupujúci vrátane odoslania nového tovaru.
V prípade vrátenia, či výmeny tovaru, prosíme, posielajte zásielky na adresu ARTMIE, spol. s r. o., Strojárska 4268, 069 01 Snina.
Ak sa mi nebude páčiť tovar vrátite mi peniaze?
Ak sa Vám tovar po doručení nebude páčiť môžete nám ho do lehoty 100 dní od doručenia zásielky vrátiť. Tovar však nesmie byť poškodený. Po doručení tovaru Vám bude platba následne vrátená. Poštovné však podľa platného zákona nepreplácame.
Ak chcem vymeniť umelecké potreby, platím aj nejaké poštovné?
Pri výmene tovaru poštovné náklady pri vyzdvihnutí tovaru kuriérom, ako i poštovné pri odoslaní nového tovaru platí kupujúci.
02.01.2025
Vytvoriť ideálnu detskú izbu nie je len o výbere správneho nábytku, ale aj o podpore detskej fantázie...
23.12.2024
Vianočné sviatky sú ideálnym časom na to, aby si vytvoril nezabudnuteľnú atmosféru vo svojom domove....
23.12.2024
Vianoce nie sú len o darčekoch či pečení koláčov, ale aj o príjemných chvíľach strávených spolu. Práve...
04.12.2024
Tma za oknom je tu a prirodzene trávime viac času vo vnútri. Okrem návratu k čítaniu, či stolovým hrám...
Vytvorené systémom www.webareal.sk