S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení.

Menu

 
Reels Image


Výmena a vrátenie tovaru

Čo mám robiť ak dostanem poškodený tovar?

Nakupujúci je povinný si obal skontrolovať ešte pred prevzatím. Ak je poškodený, vráťte ho kuriérovi, prípadne spíšte škodový protokol a následne nás kontaktujte. Ak obal poškodený nebol, no pri vybalení ste zistili, že tovar je predsa len poškodený, kontaktujte nás e-mailom. Stručne v ňom popíšte, čo sa stalo a tovar Vám následne vymeníme.

 

Ak chcem vrátiť tovar ako mám postupovať a za akých podmienok tak môžem urobiť?

Kupujúci má možnosť bez uvedenia dôvodu vrátiť zakúpený tovar do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru. Vrátenie tovaru musí byť uskutočnené písomnou formou, a to prostredníctvom formulára pre spracovanie vráteného tovaru. Tovar je potrebné odoslať na adresu predávajúceho v lehote do 100 dní od zakúpenia na náklady a zodpovednosť kupujúceho. Prepravné náklady na vrátenie produktu znáša kupujúci. 

vratenie umeleckych potrieb artmie

Ak mi príde iný tovar ako som si objednal?

Kontaktujte nás e-mailom na reklamacie@artmie.com, a to s číslom produktu objednaného tovaru, resp. aj s číslom faktúry. Opíšte nám v krátkosti produkt, teda názov, objem, hmotnosť, rozmer a číslo produktu. Následne Vám tovar vymeníme.

 

Chcem vymeniť tovar ako mám postupovať?

V takomto prípade je potrebné, aby ste nás kontaktovali emailom na reklamacie@artmie.com alebo prostredníctvom kontaktného formulára na stránke. Následne Vás do max. 48 hodín bude pracovník Centra služieb zákazníkom kontaktovať, aby Vám vysvetlil ďalší postup pri vrátení. Prepravné náklady pri výmene produktu na adresu predávajúceho znáša kupujúci vrátane odoslania nového tovaru.

V prípade vrátenia, či výmeny tovaru, prosíme, posielajte zásielky na adresu ARTMIE, spol. s r. o., Strojárska 4268, 069 01 Snina.

Ak sa mi nebude páčiť tovar vrátite mi peniaze?

Ak sa Vám tovar po doručení nebude páčiť môžete nám ho do lehoty 100 dní od doručenia zásielky vrátiť. Tovar však nesmie byť poškodený. Po doručení tovaru Vám bude platba následne vrátená. Poštovné však podľa platného zákona nepreplácame.

 

Ak chcem vymeniť umelecké potreby, platím aj nejaké poštovné?

Pri výmene tovaru poštovné náklady pri vyzdvihnutí tovaru kuriérom, ako i poštovné pri odoslaní nového tovaru platí kupujúci.

 

Vyhrali sme ShopRoku 2024! A je to aj vaša zásluha!

24.04.2025

Niektoré momenty si jednoducho zaslúžia osláviť vo veľkom. Tento je jeden z nich. Artmie.sk získalo...

Objav kúzlo textúry so štrukturovacou pastou

23.04.2025

Túžiš dodať svojim umeleckým dielam nový rozmer – taký, ktorého sa budeš chcieť dotknúť? V tomto článku...

Vytvor si kreatívny odkaz pre tvoje budúce ja

07.04.2025

Vytvor si úprimný odkaz pre svoje budúce ja podľa návodu krok za krokom pomocou krásnych umeleckých potrieb,...

Miešaj akvarelové farby ako profík: Za hranicami základnej teórie farieb

20.03.2025

Túžiš preskúmať tajomstvá miešania akvarelových farieb? Nechaj sa inšpirovať našim blogom a objav jednoduché...


Vytvorené systémom www.webareal.sk

OWVmOWJ
Obľúbené produkty
Celkom: 0
Všetko do košíka
Doprajte si tvorivé prekvapenie
{IMAGE}
{NAME}
Skladom Číslo: {NUMBER} Cena: {PRICE} €
-
1
+
Pridať do košíka
{SECOND_IMAGE}
{SECOND_NAME}
Skladom Číslo: {SECOND_NUMBER} Cena: {SECOND_PRICE} €
-
1
+
Pridať do košíka